جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان خلخال

حوزه/ حجت الاسلام قدسی گفت: روز شنبه و فردای روز انتخابات روز نمایش الگوی مردم سالاری صادقانه و تلاش برای برگزاری یک انتخابات به دور از هرگونه شائبه و تقلب است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال، اظهار داشت: شاید تعدادی از افراد به دلایلی نتوانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند که این به منزله مخالفت با نظام اسلامی نیست و هر قدر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد قطعاً در دنیا سربلند خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و همچنین هواداران دو کاندیدای حاضر در این دوره از انتخابات، گفت: از همه افرادی که زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات را فراهم کردند، تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام قدسی یادآور شد: روز شنبه و فردای روز انتخابات روز نمایش الگوی مردم سالاری صادقانه و تلاش برای برگزاری یک انتخابات به دور از هرگونه شائبه و تقلب است.

امام جمعه خلخال، با بیان اینکه فردای انتخابات مهربانی و محبت با پیروز انتخابات و بردباری از کاندیدایی که رأی نیاورده است انتظار می‌رود، ابراز کرد: انتظار از پیروز انتخابات ایجاد عدالت اجتماعی، رفع فساد همچنین مقابله با توطئه‌های سیاسی فرهنگی و اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: هرچند حاکمیت دینی، جانشینی از جانب خداوند است، ولی همین حاکمیت نیز نیازمند پشتیبانی مردم برای اداره امور خوب جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha